Dagens: I blomsterprint og opgravet have


ll 010 ll 016rhedh ll 032hrJacket, pants//H&M – Tee//SamsøeSamsøe – Shoes//New Balance – Scarf//Moms

Okay, jeg var smadret da jeg kom hjem fra arbejde i går. Selvom jeg ser en smule frisk ud på billederne, så var jeg bare så træt. Jeg fik dog min lillebror overtalt til at tage billeder af mig, jeg valgte som altid vores have som er blevet totalt gravet op, Jaja, hvorfor ikke? De kan jo ikke tage hensyn til mig (-; . Men lyset er bare perfekt der, så må jeg jo tage det med.

Her ses mine nye bukser i brug. De er jo faktiske hvide med blåt blomsterprint, men jeg har altså en svaghed for sort/hvide billeder. De er rigtig lækre til prisen 179 kr, dog er de måske liidt store i størrelsen.

Mig i går:

tumblr_mjxv5aq4kj1reqc5xo1_500

Follow on Bloglovin

Skriv et svar

