Outfit: Thursday


Skirt//Pieces – Cardigan//Trend – Blazer//H&M – Shoes//New Balance 420 – Tee//Monki

I dag var jeg til fægtning. Efter et års pause er det skønt at starte igen! Jeg knus elsker min nye nederdel fra Pieces, som er så behagelig og nok skal blive en favorit. Faktisk har jeg mange af mine ynglings ting på her: New Balance skoene, cardiganen samt t-shirten.

Så, nu for I hellere ikke flere billeder i denne omgang. Har simpelhen ikke haft tid til at ligge dem ud. I morgen skal jeg til frisør, det bliver spænende og se hvad der skal ske med mit hår. Knus.

2 thoughts on “Outfit: Thursday

Skriv et svar

