New in


gg 012 gg 020Acne angora striktrøje AW11

gg 022gg 024Pieces nederdel fra Boozt

Udover skoene har jeg også købt de overstående ting, + tights og en kjole som jeg måske viser senere. Min kærlighed til Acne for aldrig en ende. Denne angora skønhed er købt over Trendsales, mens nederdelen fra Pieces (+ kjolen og tights’ne) er købt hjem fra Boozt som jeg klart kan anbefale. Handlen går hurtigt og deres hjemmeside er overskuelig. Begge ting har jeg allerede taget i brug, billeder af det kommer op senere.

Skriv et svar

