Outfit: Mint


PicMonkey CollagehbfdhbfPants//H&M – Blazer//Divided –  T-shirt//Monki – Shoes//Converse

Det er bare så typisk. Når jeg endelig for min lillebror til at tage outfitt billeder, tror I så ikke kamerat går tør for strøm?(!!) + en af mine kære hunde vælger at stille sig bag mig, og billedet bliver rystet. Nå! Men I skal ikke snydes, sådan så jeg altså ud i går. Jeg havde ynglings t-shirten på fra ynglings Monki. Dertil gav jeg lidt farve med de mint-ish farvet Converse. Det virkede faktisk okay. 🙂

2 thoughts on “Outfit: Mint

    • Ej hvor er du bare sød! Mange tak! 🙂
      Det er faktisk meningen med det, nu hvor foråret endelig er her kan vi da godt tilføje lidt farve! 🙂

Skriv et svar

