Sneakers


PicMonkey CollageAll from naked

Jeg vil hurtig undskylde min dårlig blogging her igennem ferien, men der har bare været fart over feltet. Dog står min Instagram @albe0259 næsten aldrig stille.

Her på det seneste har jeg genfundet kærligheden til sneakers. Ovenover ses min favoritter,- faktisk har jeg allerede klikket et af parene hjem (dog ikke fra denne side). Kan I gætte hvilke? 😉 Jeg har altid været en pige der har elsket højhælet sko, men med højen 177cm behøver jeg altså ikke ekstra 10cm. Men kan man andet end elske højhælet?(!!) Men nu har jeg kastet min kærlighed over sneakers. Er der et par I ikke kan leve uden?

Knus. ❤

 

Skriv et svar

