Disappointed


hmprod (1)Shirt//H&M

hmprod (2)Tee//H&M

Torsdag er H&M-dag. Det er den dag i ugen hvor H&M opdatere deres hjemmeside. Det er den da jeg jublende sidder og venter på de nye lækre styles. MEN, for pokker hvor jeg blev skuffet i dag. Disse to overstående ting er de eneste der tiltaler mig. Øv altså. Troede lige alle deres ting var blev rigtig gode, men ja. Denne uge bærer præg af basis ting.

Har i dag været ude og shoppe i genbrugsbutikker med min gode veninde Line. Det er altid hyggeligt at være i selskab med hende. Jeg fandt mig skam også en ting, sådan en typisk Alberte ting. Faktisk startede jeg også til fægtning igen!! Nå, håber virkelig min engelsk aflevering laver sig selv, men tror ikke det er tilfældet så må hellere vende tilbage til den. Må I have en skøn aften. ❤

Skriv et svar

