& Other Stories


Unavngivet (3)brhedszNecklace – Earrings – Ring

Unavngivet (3)dhdsbGrey – Black – Rainbow

Unavngivet (3)skoooSandals – Boots – Heels – Wedges – Wedge Sandals

Unavngivet (3)wgKey Chain – Scarf – Card Holder

Som jeg skrev den anden dag her kan jeg ikke få hænderne ned over & Other Stories. Men! Tror nu nok alle ved hvad det går ud på, det er ihvertfald meget hype, derfor vælger jeg ikke at gå i dybten med det, men istedet vise mine ynglings ting (til overkommelige priser!). De højhælede er jeg SÅ forelsket i, faktisk i det hele taget deres sko. Hahah! Er der noget som I må eje? ❤

Skriv et svar

