The hair


The hairMit hår har været igennem meget her på det seneste. Alt fra pandehår til halvlangt. Mit hår gik tilsidst et godt stykke under mine ører, og det kunne jeg ikke holde til. Har været korthåret i snart 4år. Jeg ønskede mere frisyrer i mit hår, – det skulle være kort men stadig ‘piget’. Jeg er blondine af natur, men mit hår var farvet kridhvidt platin ala Robyns. Jeg blev træt af den lyse farve, og fik derfor min frisør til at farve det gråt. Det ses ikke så godt på disse billeder, men mit hår har et gråt skær. Hvad synes i om det?

 

Skriv et svar

