Rihanna for MAC


ghred

RirimacSource: YouBlush – Vi Unge

Lige for tiden på bloggen er der meget Rihanna, ha. Er jeg mon ved at hoppe med på RiRi bølgen? Hm, anyway. Mit favorit mærke indenfor make-up er MAC. Jeg venter spændt på den ikoniskise røde læbestift Ruby Woo, der passer til alle hudtyper, er tilbage på deres webshop. Nyheden om kollektionen er kommet efter River Island kollektionen, og er stadig en hot nyhed. Jeg er især tændt på ideen om en ny Ruby Woo, nu som RiRi Woo som er bordeaux men skulle fungere på samme måde som Ruby Woo.

Denne kollektion skulle ikke være den eneste, som ellers mange andre kendisser kun når det. Rihanna skulle eftersigende lave flere kollektioner med MAC. Denne kollektion hedder “RiRi ♥ MAC” Selv har hun udtalt til WWD: “Working with MAC, it’s difficult to get a red lipstick that beats Ruby Woo, because it works on every skin tone. I had so many different samples to choose from and so many different colors underneath — blue, yellow, orange and pink bases. And I got to pick one that worked, and I tried it on all my friends to make sure it worked on all of our skin tones.”

Jeg glæder mig ihvertfald! Nu må vi se om det vil kunne forhandles i Danmark, hvad synes I om det? 🙂

 

Skriv et svar

