Outfitt of the day: Pussybow


Moooode 02212

PicMonkey Collagegds

Moooode 023132

Moooode 028fghShoes, pants, blazer//H&M – Shirt//Acne

Har bare haft en skøn dag! Dagen startede godt, fordi  jeg (endelig) fik en god natssøvn, så havde vi fri halv to og så smuttede jeg ned i byen hvor jeg små shoppede (please, læs: overholde mit shoppestop (mere om det senere)) og derefter et smut ned til frisøren. – Jeg har nu frisør i Thisted ved Karma, det var første gang jeg besøgte dem, men er mere end tilfreds! Kan varmt anbefales. Lige nu slapper jeg bare af, er så småt i gang med at flytte min blog, men mere om det senere igen igen.

Som den skarpe læser kan jeg se, har jeg min nye Acne skjorte på. Gud hvor jeg elsker den! Skoene er faktisk også nye, købt til 50 kr. Fordi jeg nærmest kun har haft H&M-tøj på, de to sidste dag er en lille challenge jeg har givet mig selv. I denne uge skal jeg primært have H&M-tøj på, så jeg kan bruge noget af mit tøj på nye måder. Knus ❤

Skriv et svar

