Shopping is cheaper than a psychiatrist #2


PicMonkey Collagehh

Jumper//Divided – Dress//Monki – Pants//Monki – Peplum top//H&M Trend

I onsdags var jeg et smut i Aarhus. Jeg købte en masse fine ting (nogle er vist ovenover),  samt hyggede mig med mine forældre. Angora-strikken har jeg købt af min dejlige veninde til blot 25 kr. Den er ‘bare’ fra H&M’s Divided, men er af 70% angora! Den har den smukkeste farve, dog kommer farven ikke til sin ret på dette billede. For lige at påpege det, så jeg er utrolig ked af billedernes kvalitet. Mit kamera drillede mig. MEN! Jeg har købt et sidste stykke tøj, dog fortjener det et indlæg for sig selv. Hav en skøn fredag! ❤

Follow on Bloglovin

2 thoughts on “Shopping is cheaper than a psychiatrist #2

Skriv et svar

