Just bought #1



038

Everything from Monki

045 04665984

Som skrevet før skulle min mor og jeg til Aarhus. Monki er most at besøge, når jeg er i storbyerne. Thisted eller omegn har nemlig ingen Monki butikker  og selvom de har en hjemmeside, er priserne altså billigere i butikkerne. Jeg købte de 4 overstående ting: To par jeans til 120 kr. stk (tilbud), en t-shirt med de sødeste vaskebjørne til 80 kr.  samt endnu et net til samlingen som jeg gav 60 kr. for. Faktisk har jeg en t-shirt fra Monki med samme print. 🙂 Det var starten af min shopping!

Skriv et svar

