MOVIES I’VE WATCHED LATELY #2


FILM_en_kongelig_af_630587a

En kongelige affære: Jeg havde glædet mig så meget til at se denne film, og er du sindsyg den er god! Jeg elllllsker film der omhandler det ‘gamle’ kongehus. Dette er bare en fantastisk romantisk historie, som jo er ægte. Forpokker Mads, du gør det godt!

hr_sherlock_holmes__a_game_of_shadows_10

Sherlock Holmes – A game of shadows: Som i dette indlæg fortalte jeg, at jeg er helt syg med Robert Downey Jr. I denne film er han den fantastiske Sherlock Holmes. Jude Law er Dr. Watson. To lækre mænd! Tilbage til filmen, den er virkelig virkelig god. Faktisk vil jeg gå så langt og sige at den er bedre end den første.
drive_2000_4

Drive: Åh Ryan Gosling! Han er den smækker-lækker Driver, som er Hollywood stuntmand, men er ‘getaway-driver’ om natten. Filmen er en triller, men utrolig god (dog skal det siges at hvis man ikke kan lide blod, er denne film ikke for en). Carey Mulligan spiller hans kæreste, utrolig dygtig skuespillerinde også, men mere om hende længere nede.

Jonah Hill;Channing Tatum

21 Jump Street: Nu skrifter vi helt genre, denne film er nemlig en action komedie. Channing  Tatum og Jonah Hill, gør det virkelige godt! Den er så sjov, men den viser også hvad venskab virkelig er.

2009_an_education_045

An education: Så er vi tilbage ved Carey Mulligan, som spiller 16-årige Jenny. Igen er det en film som foregår i 60’erne (big love). Faktisk vil jeg ikke skrive så meget om den, synes bare I skal se den nu! Som mange af de andre film, giver den et stof til eftertanke.

 

Skriv et svar

