Movies I’ve Watched Lately #1


de-urorlige
De urørlige: Min veninde Anette og jeg tog ind i biograften og så denne fantastiske film. Den kan virkelig varmt anbefales! Den er fransk, men utrolig livsbekræftende.


HBT-008104r

Hobbitten: Jeg må ærligt indrømme, jeg har aldrig set nogle Ringenes Herre-film. Derfor var jeg på bar bund, da min kæreste inviterede mig ind og se den – Men faktisk er jeg positiv overrasket! Jeg bliver nødtil at se de andre nu! Dog ødelagde 3D’en det lidt for mig, da jeg ikke kan passe de pokkers briller!


THE HELP

The Help/Niceville: Jeg er helt syg med film der handler om 60’erne! Niceville handler om tre meget stærke kvinder, og om hvordan de sorte behandles, igen en film der sætter sit præg!

 

Skriv et svar

