New Year’s Eve dress


 

Hej bloggen! Nu nærmere vi tiden hvor vi skal bestille/købe vores flotte nytårskjole. Jeg har her samlet mine bud, fra mine tre ynglings High street mærker. Monki kjolen regner jeg med at købe, skoene er jeg også en smule forelsket i. Men skal til Aarhus til januar, så regner med at se på dem der. Den røde kjole fra H&M ejer jeg faktisk, utrolig flot kjole! 😉 Men nyd mine forslag:

111Tights//Monki – Necklace//Monki – Dress//Monki – Clutch//Monki – Shoes//Monki

fwgewFrom ASOS 

rwgewhFrom H&M

4 thoughts on “New Year’s Eve dress

Skriv et svar

