List of wishes


PicMonkey Collage1111 Steve Jobs selvbiografi – 2 Knit, Weekday – 3,4,5 Aagaard – 6 høretelefoner – 7 Casio ur – 8 Nelson Mandela 46664 armbånd, sort – 9 iPad, hvid – 10 Net, Monki – 11 The 2nd law, Muse – 12 Vintage, Spinning – 13 Battle born, The Killers.

Hej bloggen! Jeg er nu blevet 16, og føler ingen forandring, hahah. Her er min ønskeliste. Dog har jeg har fået noget af det(samt mere til), andet har jeg liiige tilføjet. Mine gave skal jeg nok vise jer, men her er altså lidt inspiration. Jeg ønsker mig meget: 2, 3, 8 og 9. 9, er dog nok en smule urealistisk, men ja! 🙂

For at vende tilbage til min fødselsdag  så er jeg blevet fejret af familie med rigtig gode gaver. Derudover falder der sne, og jeg E.L.S.K.E.R sne! Sneer det hos dig? ❤

Skriv et svar

