Happy as f*ck!


Happpppppppppppppy! Fik 12 i kom/IT, og 10 i dansk! Wup Wup! Nu vil jeg gøre mig klar til min ‘date’ med min bedrehalvdel, nemlig min bedsteveninde Rikke. Det står på lækkert mad, samt Twilight! #TeamEdward!!

Følg gerne aften på Instragram? albe0259

Må du have en fantastisk aften! ❤

I’m soo happy! School is great right now, and I’m going for a ‘date’ with Rikke. Food + Twilight! ❤ #TeamEdward! Follow me on Instragram – albe0259. Have a great night!

One thought on “Happy as f*ck!

Skriv et svar

