Movies I love..


27 Dresses: En af mine favoritter. Den film er så gooooooood! Den er romantiske, uden at være plat romantisk. Det er en film, som jeg har selv set flere gange. Men med dens humor og dens historie, så kan jeg kun anbefale den.

Letters to Juliet: F.A.N.T.A.S.T.I.S.K! Den film er den jeg har set flest gange lige i tiden. Den fik mig faktisk til at skråle med på Love Story med Taylor Swift. Hm. Men den er fantastisk, se den!

James Bond, Skyfall: Så den i biograften med min mor. Det er virkelig også en god film! Jeg elsker James Bond, og jeg må ærligt sige at det er den bedste med Daniel Craig(som faktisk er mega lækker i filmen! Stort plus!), samt skurken er virkelig god! Nok den bedste i James Bond.

Iron Man: Jeg er besat af Marvel-filmene. Det må jeg altså indrømme. Iron Man er mit svage punkt. Robert Downey Jr., er virkelig god i rollen, som den kolde Tony Stark. 1’eren samt 2’eren er vildt fede. Jeg glæder mig utrolig meget til April, hvor 3’eren kommer.

This is the movies I love. 

 

 

2 thoughts on “Movies I love..

  1. You could certainly see your enthusiasm in the work you write. The world hopes for even more passionate writers like you who are not afraid to say how they believe. Always go after your heart.

  2. Pingback: MOVIES I’VE WATCHED LATELY #2 | backinblack

Skriv et svar

