I like being weird!


Personligt indlæg:

Lige i tiden har bloggen stået stille. Jeg har haft besøg af ‘hverdagens monstre’, og følt mig sådan lidt, ligegyldig. Jeg har været mobbeoffer på min skole, som medfører mange rygter osv. Det hele kom ligesom op igen, følte jeg. MEN, nu har jeg taget mig sammen, og kan godt lide den her Alberte, jeg er underlig og en éner. Men jeg elsker at være underlig! Jeg er bare Alberte, den drømmer med mål.

Tak for alt. ❤

Bloggen her betyder meget for mig, og det vil betyder alt i hele verden vis I deler den, eller ja følger den. I er perfekte alle sammen, husk det!

2 thoughts on “I like being weird!

Skriv et svar

