Smooooothie!


Jeg har flere gange forsøgt mig med at lave smoothis, men aldrig sådan hvor jeg tænkte ” WOW!” – men, denne gang blev jeg overrasket, jeg har aldrig smagt en så god smoothie. Derfor vil jeg gerne dele den med jer, opskriften er lavet ud fra denne. Her er min vision, kaldt The Lady:

Du skal bruge:

  • 300 gram frosne jordbær (hvis der bruges friske/optøet skal der bruges isterninger)
  • Mælk, sådan det lige dækker jordbærerne.
  • 1 banan i skriver.
  • ½-1 tsk. kanel.
  • 1 tsk. vaniljesukker.
  • 1/4 citron – kun saften.
Sådan gør du:
Blend jordbærerne lidt, derefter kommer du resten i. Rør indtil drikken har en cremet tykkelse, og er som du ønsker den. Smag evt. til med sukker.
Volá! Så har du noget lækkert til f.eks. morgenmaden eller eksamens læsningen, skriv gerne til mig, måske i en kommentar hvis du har prøvet den. 🙂
3 thoughts on “Smooooothie!

Skriv et svar

